
Over ons
Robbert Buurlage, Joey Appelman
en Vicky Stretton zijn ervaren leerkrachten en intern begeleiders uit het (speciaal) basisonderwijs en vormen samen BAS.



Robbert Buurlage
Robbert is een collega met nieuwe ideeën, frisse wind en die oplossingsgericht te werk gaat. Zijn tomeloze inzet en enthousiasme inspireert en motiveert kinderen en collega's om tot ontwikkeling te komen. Hij werkt als leerkracht in het basisonderwijs. Rob heeft veel management ervaring en een rijke passie voor het onderwijs en is een groot bepleiter voor kansengelijkheid.
Joey Appelman
Hij werkt als leerkracht in het basisonderwijs. Joey heeft als onderwijsprofessional ruime ervaring als leerkracht, locatie directeur, IB-er en schoolopleider. Door deze verschillende functies kan hij zich goed verplaatsen in de behoeften van het kind, ouder en school.
Met zijn ruime ervaring in het onderwijs liggen zijn kwaliteiten o.a. in het klassenmanagement, sociaal-emotionele ontwikkeling, onderwijs vernieuwingen en coaching. Joey gaat doelmatig te werk en weet het eigenaarschap van kinderen te vergroten.

Vicky Stretton
Zij werkt sinds 2001 in het onderwijs waar ze verschillende functies heeft bekleed. Vicky heeft, als leerkracht, ruime ervaring opgedaan in het SBO, het SO (cluster 2) en PO (o.a. tweetalig onderwijs). De afgelopen zeven jaar werkt Vicky als intern begeleider in het basisonderwijs, waar zij veel passie haalt uit het (beeld)coachen, begeleiden en stimuleren van leerlingen en collega's.
Vicky is een collega die zich constant blijft ontwikkelen en haar kennis graag deelt. Zij is gedreven, ziet het grote geheel om een duidelijke beeld van alle omstandigheden te overzien.

Visie
Individuele benadering: We geloven sterk in het belang van een individuele benadering. Iedereen is uniek, met verschillende leerbehoeften, interesses en talenten. We streven ernaar om een gepersonaliseerde leeromgeving te creëren waarin we een ieder kunnen ondersteunen op basis van zijn of haar specifieke behoeften. Door rekening te houden met de verschillende leerstijlen, niveaus en achtergronden, streven we ernaar om een inclusieve en gedifferentieerde leerervaring te bieden.
Kwalitatieve educatieve ondersteuning: We streven naar kwaliteit in al onze educatieve ondersteuningsdiensten. We willen hoogwaardige leermiddelen, lesmaterialen en programma's aanbieden die gebaseerd zijn op actueel onderzoek en bewezen pedagogische methoden. Onze ondersteuning moet relevant, boeiend en uitdagend zijn, zodat leerlingen en leerkrachten gemotiveerd en geïnspireerd worden om te leren. We blijven voortdurend investeren in de ontwikkeling van ons educatieve aanbod om aan de veranderende behoeften te voldoen.
Partnerschap en samenwerking: We geloven in de kracht van partnerschap en samenwerking tussen leerlingen, ouders, leerkrachten en andere belanghebbenden. We streven ernaar om een brug te slaan tussen thuis en school, waarbij we nauw samenwerken met ouders om de leerervaring van hun kinderen te optimaliseren. Daarnaast werken we ook samen met scholen, leerkrachten en onderwijsdeskundigen om onze ondersteuningsdiensten af te stemmen op de behoeften van de leerlingen en de onderwijsdoelen van de school.
Sociaal-emotioneel welzijn: We erkennen dat het welzijn een integraal onderdeel is van hun algehele ontwikkeling en leerresultaten. We streven ernaar om een veilige, ondersteunende en inclusieve leeromgeving te creëren waarin een ieder zich gewaardeerd en geaccepteerd voelen. We zetten in op programma's en initiatieven die de sociaal-emotionele ontwikkeling bevorderen, waaronder het ontwikkelen van sociale vaardigheden, emotionele intelligentie en veerkracht.
Levenslang leren: We geloven dat leren een continu proces is dat niet beperkt is tot het klaslokaal. We moedigen een cultuur van levenslang leren aan, zowel bij leerlingen en leerkrachten als bij onze medewerkers. We streven ernaar een ieder te inspireren om nieuwsgierigheid, creativiteit en een passie voor leren te ontwikkelen. Daarnaast investeren we in de professionele groei en ontwikkeling van onze medewerkers, zodat zij voortdurend kunnen blijven groeien en hun kennis en vaardigheden kunnen uitbreiden.
Door het nastreven van deze visie willen we een positieve impact hebben op het basisonderwijs, zijn leerkrachten en de leerlingen die we ondersteunen. We streven ernaar om een verschil te maken in het leven van door hen te helpen hun potentieel te realiseren en hen voor te bereiden op een succesvolle toekomst